måndag 2 augusti 2010

Panfu i fara, del 2

Här är del 2 av Panfu i fara...

Jag vakna tidigt för att gömma mig på de bästa stället innan pandan vakna. När jag skulle gömma mig vid ladan träffa jag dorisen, medans vi prata kom pandan fram ur en buske bakom mig! Dorisen sa "DUMA ENGELSKA PANDA" jag fatta ingenting för han var ju bakom mig!
Han hadde en håv som han skulle fånga mig i, men när han skulle fånga mig så....


.....gick håven av och trä flisor flög överallt runt pandan. Tur att jag och dorisen inte blev träffade! Pandan tog ett steg bakåt för att han blivit schockad, då råkade han trampa på en trä flisa. Först skrattade jag och dorisen ondskefullt, men sen tyckte vi synd om han, han blödde ju!

Så jag tog honom till sjukhuset, där träffa jag Emmy_10 som hjälpte mig sätta på bandage,
det sluta blöda men han fick gå på kryckor ett tag. Han mår bra nu! Imorgon får vi se vad pingvinen har för planer! Fortsättning följer....

MvH ulpa
Kommentera vad ni tyckte om del 2!!!


1 kommentar:

  1. Vad bra saga du gör!! Fantaskisk!

    //Emmy som ser fram emot nästa del xD

    SvaraRadera